Kako odprem spletni račun?
Če želite odpreti nov račun, kliknite na Moj račun, na Registrirajte se sedaj in vnesite svoje podatke. Prosimo vas, da vsa polja, označena z *, izpolnite s pravilnimi podatki. Geslo, ki ga sami izberete in vaš navedeni e-naslov boste potrebovali za kasnejše prijave (Login). Z Registrirajte se zdaj zaključite svojo prijavo.

 

Ali lahko kasneje še spremenim svoje osebne podatke?
Da. S svojimi podatki za prijavo (Login-podatki) se prijavite na www.speedcross.si Pojdite na Moj račun in potem na Moji podatki. Tukaj lahko kadarkoli spremenite podatke kot so ime, naslov ali Prijava-podatki.

 

Kako lahko spremenim svoje geslo?
Prijavite se s svojimi Login-podatki in pojdite na Moj račun in na Moji podatki. Pod Prijava-podatki lahko spremenite svoje geslo in naslov e-pošte.

 

Kaj lahko naredim, če sem pozabil/a svoje geslo?
Kliknite na Moj račun in takoj nato na „Pozabljeno geslo“. Vnesite naslov za e-pošto, ki ste ga registrirali pri nas. Čez nekaj časa boste prejeli e-pošto z geslom in povezavo, da boste vpisali novo geslo.

 

Kako pravzaprav poteka postopek naročanja v spletni trgovini speedcross.si?
1. Izbrane izdelke dajte v nakupovalno košarico. To naredite s klikom na gumb „v košarico“.
2. Ko ste končali z izborom, kliknite na gumb „na blagajno“ v nakupovalni košarici.
3. Če še niste prijavljeni, sedaj vpišite svoje podatke. Če ste že prijavljeni, vas prosimo, da ponovno preverite svoje podatke in vsebino vašega naročila ter izberete željeni način plačila. Na koncu postopka naročanja lahko unovčite kodo za popust, v kolikor jo imate.
5. Za zaključek naročila kliknite na gumb „potrdi naročilo“.
6. Ko boste plačilo uspešno zaključili, vam bomo poslali e-pošto s potrditvijo naročila.

 

Katere cene veljajo v spletni trgovini?
V spletni trgovini veljajo tiste cene, ki so v času naročila navedene poleg artikla in sicer v nacionalni valuti (vključno z zakonsko predpisanim davkom na dodano vrednost), brez stroškov poštnine. Navedene »namesto cene« so priporočene cene dobaviteljev oz. proizvajalcev v času uvajanja posameznega izdelka na trg.

 

Ali so cene artiklov v speedcross spletni trgovini in v speedcross stacionarnih poslovalnicah enake?
Ker so v spletni in stacionarni trgovini v teku različne akcije, so razlike v cenah seveda mogoče. Še zlasti to velja za speedcross.si – posebno spletno akcijsko ponudbo, ki velja samo na spletu.

 

Ali lahko kje vidim vsa svoja dosedanja naročila v spletni trgovini?
Da, Moji nakupi vidite zgodovino svojih spletnih naročil.

 

Kako dolgo traja izdobava preko spleta naročenih izdelkov?
Izdobava izdelkov, ki so v našem skladišču, se izvrši praviloma v roku 3 - 5 delovnih dni po prejemu potrditve naročila. V kolikor pa kakšnega artikla ni v našem skladišču, temveč je v dobaviteljevem, je dobavni rok nekoliko daljši. Točen podatek trajanja izdobave je naveden pri tovrstnih izdelkih. V kolikor vaše naročilo v navedenem roku še ni prispelo, ali če niste prejeli potrditve odpreme vašega spletnega naročila, vas prosimo, da se obrnete na našo servisno službo na naslovu spletna sales@speedcross.si.

 

Ali je dobavljen izdelek točno tak, kot je prikazan v spletni trgovini?
Odkloni od barv prikazanih na slikah v spletni trgovini in dejanskimi barvami modelov so možne in so odvisne tudi od barvnih nastavitev na zaslonu vašega računalnika ali mobilne naprave. Zato ne prevzemamo garancije, da barve, prikazane na spletni strani, ustrezajo dejanskim barvam izdobavljenih modelov.

 

Kaj lahko storim, če prejmem poškodovan izdelek?
Če se blago poškoduje med prevozom, morate škodni primer nemudoma javiti prevoznemu podjetju in uveljavljati škodo. speedcross.si ne odgovarja za morebitno krivdno ravnanje oz. poškodbe, ki so bile povzročenne s strani tretje osebe.
Vidne pomanjkljivosti – tudi manjkajoči pribor in sestavni deli – mora kupec nemudoma po izdobavi javiti v pisni obliki. Morebitne druge pomanjkljivosti, ki jih v takoj po dostavi ni mogoče odkriti niti pri skrbnem pregledu, je potrebno javiti takoj, ko jih kupec opazi, vendar najkasneje v roku treh mesecev po dobavi.

 

Kaj lahko naredim, če prejmem napačen izdelek?
Če ste pomotoma prejeli napačen izdelek, torej drugačen, kot ste ga naročili, ga lahko vrnete oz. zamenjate v najbližji poslovalnici speedcross ali pa ga pošljete nazaj z nalepko za vračilo.

 

Koliko časa imam na voljo za vračilo izdelkov, ki sem jih kupil/-a v speedcross.si spletni trgovini?
14-dni. Neodvisno od zakonske pravice do preklica vam nudimo tudi možnost, da preko spleta kupljeno blago brezplačno vrnete v katerikoli speedcross.si poslovalnici. Ste v naši spletni trgovini kupili čevelj pa vam je premajhen? Brez skrbi: izdelke, ki ste jih kupili v naši spletni trgovini lahko ob predpostavki da so nerabljeni, oz. da na izdelku ni vidnih sledi uporabe, preprosto in prikladno zamenjate ali vrnete tudi v katerikoli speedcross.si poslovalnici.

 

Kako dobim v primeru vračila povrnjen denar?
Če vrnete izdelek v poslovalnici, se vračilo kupnine izvrši na enak način kot plačilo; denar vam vrnemo po isti poti, kot ste ga vplačali.
Če pa nam izdelek vrnete po pošti s priloženo nalepko za vračilo, vam kupnino, ki ste jo za izdelek plačali vrnemo na vaš račun.

 

Zakaj koda za popust ne deluje in popust ni obračunan?
Preverite, če ste kodo za popust vpisali na pravi način (preverite velike in male začetnice ter presledke) ter če izdelek, ki ga želite naročiti, sodi v sklop izdelkov, za katere je akcijska ponudba na voljo, oz. ali je morda izdelek, ki ste ga izbrači izključen iz akcijske ponudbe.

 

Ali je možna sprememba plačila in kako?
Žal sprememba načina plačila po tem, ko je bilo naročilo oddano, ni možna.

 

Ali je možna sprememba naslova za dostavo ter na kakšen način?
Sprememba naslova za dostavo je možna, dokler naročilo ni odposlano iz skladišča spletne trgovine. Ko je naročilo enkrat odposlano (o tem boste tudi obveščeni z elektronskim sporočilom) žal naslova za dostavo mi ne moremo več spremeniti, se pa lahko v zvezi s tem obrnete na Pošto Slovenije in se skušate z njimi dogovoriti o spremembi naslova.

 

Ali se lahko vsebina naročila spremeni? Kako?
Žal nimamo možnosti, da bi ročno spremenili velikost ali barvo izdelka, ki ste ga naročili. Prav tako ne moremo dodajati izdelkov k vašemu naročilu ali zamenjati izdelek za drugega.

 

Ali se lahko naročilo prekliče? Kako?
Naročilo lahko prekličemo, dokler naročilo ni odposlano iz skladišča spletne trgovine. Ko je naročilo enkrat odposlano ga žal ne moremo več preklicati. O odpremi naročila ste obveščeni preko elektronske pošte. Seveda pa lahko izdelek, v kolikor vam ne ustreza vselej zamenjate ali vrnete.

 

Ali dobim obvestilo, ko je izdelek v dostavi?
Ko je naročilo odposlano iz našega skladišča, vas o tem tudi obvestimo o tem preko elektronske pošte. Naročilo lahko pričakujete na vašem naslovu v roku nekaj delovnih dni.